Керівник облавтодору пояснив, чому так швидко «зносилася» дорога Житомир-Київ

Дорога з Житомира до Києва, яка капітально ремонтувалася у 2012 році, нині «розбита», бо на ній не перестелювався верхній шар зносу.

Про це на брифінгу в Службі автодоріг у Житомирській області 8 лютого сказав директор ДП «Житомирський облавтодор» Олександр Мельниченко.

«М-06 державна дорога, ділянка Житомир-Київ, яку в 2012 році робили останньою. Як мінімум раз у 4 роки потрібно перестелювати верхній шар зносу: це захист покриття і продовження час експлуатації. За останні 7 років цього жодного разу не робилося. Водії знають, що це нова дорога, але вона зараз в ямах. Ділянки по трасі Київ-Чоп у Рівненській, Львівській областях і відрізок Житомир-Новоград-Волинський зроблений іще раніше, у 2007 році. І зараз там з тих же причин набагато більша аварійна ямковість», – розповів керівник ДП «Житомирський облавтодор».

На запитання, чому тоді не проводиться ремонт верхнього шару, відповів заступник начальника Служби автомобільних доріг у Житомирській області Андрій Золотько.

«Не виділяються кошти. Ми в цьому (2019) році захищали план перед розпорядником коштів – Укравтодором, наша пропозиція була 4,5 мільярди гривень (на дороги області). На сьогодні попередньо в нас 620 мільйонів», – сказав Андрій Золотько.

Також директор Житомирського облавтодору звернув увагу водіїв, що траси також «з’їдає» часта обробка піщано-сольовою сумішшю.

«Якщо йде сніг або ожеледиця на дорозі, всі водії хочуть, аби покриття якомога частіше оброблялося піщано-сольовою сумішшю. Однак треба розуміти, що ця суміш створює агресивне середовище для асфальтобетонного покриття, особливо для верхніх шарів. І чим більше ми його обробляємо, тим швидше воно псується. Звідси, чим більше ми тратимо грошей на обробку і зимове утримання, тим менше залишається коштів на ліквідацію ямковості в подальшому. Таке ось замкнене коло», – резюмував Олександр Мельниченко.

 

Джерело: https://www.zhitomir.info/news_181362.html

Відгуки

  1. передайте этому начальнику,что у нас дорогу делали иностранцы(не помню кто) 13лет стоит,и ни одной ямы,причём фуры ездят постоянно

  2. Потрібно керівникам облавтодору та Укравтодору заново почитати книжки та ДБН про терміни експлуатації капітально-відоемонтованих доріг, а також відрізняти стирання асфальтобетону (визначається лабораторією) з причинами виникнення ям. Руйнує дорогу надмірне навантаження на вісь, та вода яка потрапляє під дорожнє покриття (у звязку з неналежним водовідведенням, в т.ч. невчасне очищення від снігу), а потім розширюється при замерзанні. А піщано-соляна суміш може прискорити руйнування (корозію) лише металевих конструкцій на автодорогах.
    Якщо дотримуватися логіки керівництва Облавтодору – дороги “розлазяться” по всій деожаві лише через посипання піщано-соляною сумішшю. Вихід є – заборонити посипати дороги.

Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не буде опублікована.


*