В Івано-Франківську розпочали ремонт доріг

Лютневе потепління виявило значні проблеми в дорожньому господарстві Івано-Франківська. На більшості зі 198 км міських автошляхів капітального ремонту не було понад тридцять років.

Найгірша ситуація із вулицями Незалежності, частиною Галицької, Івасюка, Надрічною, Тисменицькою, Коновальця. Останню, за словами міського голови Руслана Марцінківа, щороку ремонтують і для ліквідації ямкової аварійності, й поточної. Дорожнє полотно – без належної основи, нема на що класти асфальт. Воно не витримує нинішнього транспортного навантаження. Старі латки ще зберігаються, а поруч утворюються нові.

Поки температурний режим не дозволяє працювати з гарячим асфальтом для середнього та капітального ремонтів, латають вибоїни холодним. Це лише тимчасове усунення аварійних ділянок. Насамперед – на мостах, магістралях, кільцевих розв’язках.

До поточного ремонту дорожники перейдуть із настанням весни. Вирізатимуть так звані «карти» пошкодженого покриття та відновлюватимуть гарячим асфальтом.

І нарешті – капремонт доріг. На основні магістралі потрібно як мінімум 300 млн грн. Кошти на це ще треба знайти. Тож цьогоріч міська влада має намір узятися за найпроблемніші вулиці Івасюка, Автоливмашівську. Також головне – доробити минулорічні проекти, зокрема вулицю Мазепи. «Якщо виникне можливість, то ремонтуватимуть і інші», – пообіцяв Руслан Марцінків.

У міській раді розглядають залучення до капремонтів іноземних компаній, почали переговори. Беруть приклад зі столиці та Львова, де активно працюють турецькі фірми. Всі торги, як і раніше, проводитимуть через систему «Прозоро». Вимоги до учасників тендерів – забезпечення якості та гарантія щонайменше 10 років.

Великим компаніям запропонують головні магістралі. А бічні вулиці ремонтуватимуть місцеві фірми. На поточний ремонт цьогоріч у міському бюджеті передбачено 18 млн грн. Його здійснюватиме Муніципальна дорожня компанія. Саме це підприємство розпочало ямковий ремонт холодним асфальтом. Він має послужити щонайменше два місяці, поки можна буде використовувати гарячий. Керівник підприємства Віталій Бурко зауважує, що для ямкового ремонту компанія має все необхідне. Техніки вистачає, придбали нові котки. А от робітників, зізнається директор, треба було втримувати, аби «в Польщу не повтікали».

 

Джерело: http://www.golos.com.ua/news/90709

1 Відгук

  1. Як це розуміти? Основні магістралі міста будуть зроблені добре ( іноземними фірмами ), а бічні знову будуть робити місцеві “фірми” “Роги і копита” ?

Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не буде опублікована.


*