Пожартували: першоквітневе “перейменування” Volkswagen розцінили як порушення закону

На думку аналітиків, зам’яти ситуацію з жартом про перейменування Volkswagen в США буде не так просто: невдалий розіграш можуть порахувати за публікацію свідомо помилкової інформації з метою вплинути на курс акцій.
30 березня Volkswagen опублікував офіційний реліз, в якому анонсував масштабний ребрендинг на ринку США – перейменування всього підрозділу в Voltswagen of America. Таким чином концерн хотів підкреслити перехід на електроенергію і плани з випуску 70 «зелених» автомобілів під різними шильдиками до 2029 року.

Навіть якщо новина про перейменування була задумана як нешкідливий маркетинговий хід, вона може обернутися для виробника серйозними неприємностями, вважають американські аналітики, опитані CNN Business. На їхню думку, реліз можна трактувати як незаконну публікацію свідомо помилкової інформації, покликаної ввести в оману інвесторів і вплинути на вартість цінних паперів. Порушення законодавства США щодо публічних заяв неминуче приверне увагу Комісії з цінних паперів, вважають експерти.

Виконавчий директор американського підрозділу Volkswagen Скотт Кіо взяв на себе відповідальність за жарт з перейменуванням в Voltswagen, яку багато хто прийняв за правду. «Ми навіть не могли собі уявити, що жарт сприймуть всерйоз. Якщо у мене є хоч якась можливість повернути вашу довіру, я це зроблю », – цитує The Wall Street Journal виправдання Кіо.