Ремонт запорізьких мостів: який стан?

На флагмані президентської програми “Велике будівництво” — Автотранспортній магістралі через річку Дніпро в м. Запоріжжя — кипить робота. Мостобудівники працюють над збиранням одразу двох мостів: балкового та вантового.

На балковому мосту (споруді № 4) підрядники вже зібрали 6 головних балок, 6 нижніх та 1 верхню ортотропні плити секції для другого етапу поздовжнього насування.

В цей же час набирає обертів і будівництво вантового мосту (споруди № 10). З берега Хортиці мостобудівники ще на минулому тижні закінчили укрупнення секції в прогоні 6-7, й наразі там монтують консольні плити.

Також на 10-й споруді мостобудівники встановили тіло тимчасової опори ВО-3. Зараз працівники підрядних підприємств облаштовують цю тимчасову опору. Таким чином, вже незабаром будуть повністю змонтовані всі тимчасові опори верхової частини вантового мосту. А це значить, що наступним етапом робіт буде монтаж секцій прогонової будови мосту. Секції будуть транспортуватись Дніпром за допомоги плавкрану LK-800, й підніматись ним на тимчасові опори.

Слід зазначити, що окрім робіт на самих мостах, підрядники чималими темпами працюють й на інших спорудах Автотранспортної магістралі. Так, наразі мостобудівники виконують роботи на споруді № 6 (естакада над кільцем, що на о. Хортиця), на споруді № 11 (з’їзд з вантового мосту в бік Прибережної магістралі) та виконують підготовчі роботи щодо будівництва транспортної розв’язки № 2 (нова автодорога Хортицею).

Наразі на об’єктах будівництва Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя працює близько 500 робітників. Роботи виконуються в режимі 24/7.

Джерело: Укравтодор